Administrativně-technický pracovník servisního oddělení 

Náplň práce:

  • Vedení záručních a pozáručních případů (evidence v SW, rozhodování o způsobu opravy, posuzování o uznatelnosti reklamace, vedení materiálové výměny, vyčíslení nákladů)
  • Provádění servisních zásahů u komplikovaných případů (po celé ČR)
  • Technická podpora zákazníkům
  • Školení servisních techniků

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ technického typu
  • Komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, empatii
  • Proaktivní přístup k řešení problémů
  • Oprávnění k řízení vozidel skupiny B
  • Uživatelskou znalost práce na PC
  • Zkušenosti z oboru VZT výhodou
  • Kvalifikace dle § 5 vyhlášky č. 50/1978 Sb. výhodou
  • Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
  • Ochota se vzdělávat
  • Schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní, dynamicky se rozvíjející české firmy v atraktivním oboru
  • Zajímavou práci v tvůrčím kolektivu
  • Odborná školení a rozvoj
  • Možnost seberealizace a odborného růstu
  • A další firemní benefity
  • Nástupní mzda dle dohody

Nástup možný ihned.

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis e-mailem na adresu personalistika (a) atrea tecka cz nebo písemně: personální oddělení, ATREA s.r.o., Československé armády 32, 466 05 Jablonec nad Nisou. Více informací o firmě naleznete na www.atrea.cz.